2014 m. kovo 11 d., antradienis

Ryžiais ir daržovėmis įdaryti kalmarai

Pastaruoju metu iš naujo atrandam kalmarus. Ir, kaip jau minėjau prieš kelias dienas, vėl susidraugavusi su garų puodu, norėjau išbandyti ir jo naudą ruošiant šį patiekalą. Tiesa, buvau pamiršusi, kad kalmarai turi savybę susitraukti, tad pusė mano įdaro atsidūrė išorėje, bet nuo to skonis nepablogėjo.

Beje, galiu pasidalinti savo atradimu gaminant kalmarus. Jei norite, kad jie būtų minkšti ir neperkeptų, reikia prieš juos gaminant kelias valandas (ar geriausia per naktį) palaikyti gerokai apipylus sojų padažu. Toks marinavimas suminkština kalmarą ir jis netampa guminis.


Sudėtis:
4 kalmarai
Basmati ryžiai
2 morkos
Gabalėlis moliūgo
Svogūnas
2 skiltelės česnako
Sojų padažas
Druska, pipirai
Kario prieskoniai
Aliejus kepimui

Paruošimas:
Basmati ryžius išvirti. Svogūną ir česnakus smulkiai supjaustyti, morkas ir moliūgą sutarkuoti burokine tarka. Daržoves apkepinti keptuvėje su aliejumi, kol jos taps beveik visai minkštos. Bekepant daržoves, pagardinti jas druska, pipirais, kario prieskoniais. Apkepintas daržoves sumaišyti su virtais ryžiais. Štai įdaras jau ir paruoštas.
Kalmarus, kaip jau minėjau, kelias valandas (ar geriausiai per naktį) pamarinuoti sojų padaže. Į juos kimšti įdaro. Nekimškite labai daug įdaro, nes kalmaras susitrauks.
Prikimštus kalmarus dėti į garų puodą ir virti apie 15 minučių.
Patiekti su šviežių daržovių salotomis. Kadangi mano vyras tada dar negalėjo valgyti šviežių daržovių, tad aš buvau patiekusi su troškintais briuselio kopūstais su liesu šiek tiek pabalintu neriebia grietine padažu.
Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą