2015 m. sausio 5 d., pirmadienis

Pikantiški riešutai su indiškais prieskoniais

Kasmet prieš Kalėdas artimiesiems gaminu valgomas dovanas. Dažniausiai tai būna saldumynai. Bet šiemet, tiksliau, praėjusiais 2014 metais, pagalvojau, kad reikia ir ko nors pikantiško. Tuo labiau, kad ne tik aš mūsų šeimoje gaminu skanėstus, bet ir mano sesuo bei mama. Taigi norėdama išsiskirti tarp saldžių gardumynų pagaminau riešutėlius su pikantiškais indiškais prieskoniais.

Tiesa, indiški prieskoniai dabar vėl grįžo į mūsų virtuvę, nes pavasarį ruošiamės keliauti į šią šalį. O kadangi keliausime ten ne pirmą kartą (aš - antrą, o mano vyras - netgi ketvirtą) ir su didesne kompanija, tad ir bendražygius reikia paruošti indiškiems skoniams. Apie indiškus valgius dar parašysiu, nes mūsų būsimiems turistams ruošiau net pietus su indiškais skoniais, kad jie geriau įsivaizduotų, kur keliaus. Rodos, niekas neišpeikė, o panyras su padažu netgi ir patiko. Bet dabar apie riešutėlius. :)


Sudėtis:
Riešutai (migdolai, žemės riešutai, anakardžiai)
1 kiaušinio baltymas
Prieskoniai (aš naudojau indiškus Tikka masala)
Druska


Paruošimas:
Kiaušinio baltymą išplakti iki standžių putų. Į plakinį suberti riešutus ir gerai išmaišyti. Tada suberti prieskonius, druską ir vėl permaišyti, kad visi riešutai apkibtų prieskoniais. Riešutus suberti į kepimo skardą vienu sluoksniu ir kepti 200-220 laipsnių temperatūros orkaitėje apie 20-25 min. vis pamaišant. Stebėkite, kaip kepa riešutai - anakardžiams reikia mažiau laiko, migdolai gali kepti ir ilgiau. Pamaišykite, paragaukite ir tikrai žinosite, kada jau riešutai paruošti.
Puikus užkandis! O jei supakuosite į popierinius maišelius, užklijuosite lipduką su riešutėliu, tai ir dovanoti tokius ne gėda. Aš kalėdiškai klijavau nertas vąšeliu snaiges.
Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą