2015 m. spalio 7 d., trečiadienis

Šokoladiniai blynai

Maisto gaminimas ir ypač tortų bei pyragų kepimas yra mano aistra. Tai daryti man labai patinka, todėl džiaugiuosi gamindama ne tik sau, bet ir tada, kai kas nors paprašo manęs iškepti tortą kokiai nors šventei. Tad kepant tortus kartais užsilieka tirpinto šokolado. Aš jo nevalgau, o ir savo mažajam nesiūlau, tad taip ir stovi vargšas vėl  sukietėjęs šokoladas. Vieną dieną sugalvojau jį panaudoti gana paprastam tikslui - šokoladiniams blynams [arba kaip kiti vadina, sklindžiams - tik aš niekada nevartoju šio žodžio ir nesuprantu, kuo skiriasi "blynas" nuo "sklindžio"]. Rezultatas išėjo tikrai geras, vaikas šokoladinius blynus raitė taip, kad net ausys linko, o aš valgiau su geltonųjų slyvukų uogiene, tai taip pat buvo labai skanu. Paklausite, o ką sakė vyras - ne, jis šokoladinių blynų idėjos nepalaikė ir valgė savo "einamiausią" patiekalą - keptas tarkuotas bulves.


Sudėtis:
50 g tirpinto juodo šokolado
2 kiaušiniai
1,5 stiklinės pieno
1/2 stiklinės pilno grūdo kvietinių miltų
2/3 stiklinės paprastų kvietinių miltų
Vanilinis cukrus
Vandens pagal poreikį
Aliejaus kepimui


Paruošimas:
Šokoladą ištirpinti su puse stiklinės pieno. Kiaušinius išplakti su likusiu pienu, į juos pilti atvėsusį tirpintą šokoladą. Įberti šiek tiek vanilinio cukraus ir įmaišyti pilno grūdo miltus. Tada suberti paprastus baltus kvietinius miltus. Išmaišyti. Jei tešla per tiršta, įpilti vandens (arba dar pieno). Tešla turi būti ne itin skysta.
Blynus kepti keptuvėje su aliejumi.
Iškepusius patiekti su grietine, uogiene ar kitais mėgstamais pagardais.
Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą