2012 m. lapkričio 28 d., trečiadienis

Naujas pomėgis: namuose gaminta kosmetika - šampūnas

Mano namuose užgimė naujas pomėgis. Prieš keletą mėnesių išgirdau apie tai, kaip visas pirktines kosmetikos priemones (kremus, šampūnus) galima pakeisti aliejais ar namuose pagamintais kremais ir kitais gaminiais.

Pirmasis mano bandymas buvo pakeisti kūno kremus ir losjonus natūraliais, ekologiškais, nerafinuotais aliejais. Ir tas eksperimentas man pavyko - po dušo naudoju makadamijų ar saldžiųjų migdolų aliejų, į masažo saloną nešuosi savo abrikosų kauliukų aliejų.

Vėliau išbandžiau ir aliejų vietoj veido kremo. Tiesa, čia dar neatradau to vienintelio ir geriausio, tad kol kas naudoju ir pirktinį kremą, ir porą kartų per savaitę (kai pavyksta anksčiau atsikelti) simodsijų (jojobos) aliejų. Puikumas neišpasakytas - veido oda tampa švelni kaip aksomas.

Pirktinio kremo irgi su laiku turbūt atsisakysiu, kai tikrai išmoksiu pati susisukti kremą. SU keliomis kolegėmis buvome eko-dirbtuvėlėse ir bandėm kremus gamintis. Turiu paminėti, kad iš visos mūsų kompanijos, nors ir degiau didžiausiu noru išmokti tuos kremus gaminti, bet man pirmasis kremas nepavyko. Bet gal ir gerai, kremų sukimo mokytoja prilašino ten tiek skirtingų eterinių aliejų, kad tas kremo kvapas mane išmušo iš vėžių. Žodžiu, namie eksperimentuosiu su mažiau kvapų. 

Be to, veidui vietoj toniko naudoju gėlių vandenis (hidrolatus) - vakare rugiagėlių, o ryte Damaskinių rožių.

O su šampūnais situacija gerokai sudėtingesnė - mano galvos oda labai jautri ir linkusi pleiskanoti, todėl daugelis šampūnų man netinka. Labai ilgai ieškojau ir rinkausi, o visai neseniai išbandžiau šampūną, pagamintą iš Gasulo molio. Pirmas įspūdis buvo keistas - šampūnas visiškai neputoja ir sunku suprasti, kiek jo pilti ant plaukų. Bet mintis, kad galima pačiai pasigaminti tokį šampūną man nedavė ramybės, tad prisipirkau reikiamų ingredientų ir ėmiausi eksperimentų. Šiandien man visiškai pavyko!

Nuotrauką pasiskolinau iš čia: Milagrotrading.com

Šampūno sudėtis:
Gasulo molis - 3 šaukšteliai
Levandų hidrolatas - 6 šaukšteliai
Vanduo - 3-4 kartus daugiau nei hidrolato [be to, reikia maišant žiūrėti, kokia gaunasi konsistencija]
Alavijo gelis - 1 šaukštelis
Augalinis glicerinas - 1/3 šaukštelio
Kanapių sėklų aliejus - 12 lašų
Vitaminas E - 4 lašai
Citrinų eterinis aliejus - 4-5 lašai

Paruošimas:
Viename stikliniame indelyje sumaišiau hidrolatą ir vandenį. Indelį įstačiau į indą su karštu vandeniu ir palikau truputį pašilti. Kitame indelyje aliejų sumaišiau su alavijų geliu ir glicerinu. Ir šitą indelį įstačiau į indą su karštu vandeniu, nes taip lengviau susimaišo aliejus su geliu. Po to maža srovele supyliau hidrolatą ir vandenį į aliejaus mišinį ir gerai išmaišiau. Tada paruoštą skystį galima po truputį pilti į molį ir gerai išmaišyti. Turi gautis skystoka košelė. Kai viskas gerai sumaišyta ir konsistencija tenkina, tada įlašinau eterinį aliejų ir vitaminą E, dar kartą permaišiau ir ėjau plauti plaukų. 

Galiu pasakyti, kad mano pagamintas gasulo molio šampūnas man patiko netgi labiau nei pirktinis. Mat, aš naudojau šiek tiek daugiau glicerino, o jis suteikė šampūnui tokio švelnumo ir minkštumo. Plaukai atrodo puikiai ir yra švelnūs. Taigi, pavyko! O juk galima eksperimentuoti toliau - vieną aliejų keisti kitu, naudoti kitos rūšies hidrolatą, dėl kvapo įlašinti ir kitokių eterinių aliejų. Nesibaigiantys fantazijos polėkiai. 

Tiesa, namuose gamintos kosmetikos eilėje dar laukia bandymai susisukti kremą rankoms ir pasigaminti balzamą lūpoms.Jei viskas pavyks, papasakosiu išsamiau ir apie juos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą