2012 m. birželio 22 d., penktadienis

Neplanuotos tinklaraščio atostogos

Kad ir kaip bebūtų liūdna, bet teks mano Jaukiems namams šiek tiek paatostogauti. O tiksliau pasakius, paliūdėti be naujų įrašų. Jei sekate mane Facebook'e, tai turbūt jau žinote, kad po tinklaraštininkų dienos mano senučiukas (garbaus 8 metų amžiaus) kompiuteris ėmė ir mirė. Ir svarbiausia, kad [bjaurybė] iš anksto neparodė anei jokio ženklo apie artėjančią savo pabaigą. Bent jau būčiau spėjusi išsisaugoti visus savo turtus kur nors kitose laikmenose. Va taip ir dingo mano dar kelių naujų receptų, kuriuos vis neprisiruošdavau įdėti į blog'ą, nuotraukų archyvas, daugybė iš interneto prirankiotų rankdarbių idėjų, visas aplankas, skirtas artėjančiam vaiko gimtadieniui, asmeninės nuotraukos, elektroninės knygos, mano rašyti straipsniai ir visa kita. Liūdna...

Vienas kompiuterių meistras kelias dienas bandė gelbėti mano kompiuterį, bet galiausiai nuleido rankas ir sakė, kad reikia arba naujo kietojo disko, arba naujo kompiuterio. Vyras sako, kad dar reikia bandyti kreiptis į tuos kompiuterių technikus, kurie kažkaip ten gudriai įlenda į kietuosius diskus ir sugeba atkurti duomenis. Tai jau net pasiruošiau plačiai atverti piniginę, kad tik tas mano dalies gyvenimo turtas būtų atkurtas. :)

O dabar ieškau naujo kompiuterio. Pirksiu naują draugą, nes dabar vargais negalais sėdžiu prie namuose besimėčiusio beveik nenaudojamo miniatiūrinio (vos 10 colių ekranas ir klaviatūros mygtukai beveik mažesni nei mano pirštai) BAISIAI lėtaeigio įrenginio su "Ubuntu" operacine sistema (kuria net neįsivaizduoju, kaip įsikelti ir tvarkyti nuotraukas).

Tikiuosi, kad naujo draugo įsigijimas neužtruks ir jau labai greitai vėl galėsiu dalintis naujais receptais ir idėjomis su jumis. Vakar kaip tik kepiau a la Florentinus, o šeštadienį planuoju gaminti beveik itališkus pietus (trinta pomidorų sriuba, lazanija su baklažanais ir pomidorais, o desertui - Panna Cotta su braškėmis).

Gerų Joninių! Tikiuosi, greit susirašysim. :) 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą