2012 m. sausio 4 d., trečiadienis

Šventes prisiminus - Kalėdiniai atvirukai, žaisliukai, dovanėlės

Pirmosiomis metų dienomis vis dar gyvename šventine nuotaika. Prisimename, kokią skanią antį valgėm Kalėdinių pietų metų ar kokią gerą ir praktišką dovaną gavome. Šioms Kalėdoms ruošiausi ilgai ir daug. Idėjų galvoje sukosi dar daugiau, bet pritrūkau laiko visas jas realizuoti. Nieko, mintys galvoje patūnos iki kitų metų, o tada imsiuosi darbo. :)

Taigi kokie tie mano rankdarbiai. Pirmiausia, Kalėdiniai atvirukai. Jau rašiau, kad nerodau visų savo paruoštų atvirukų, mat, yra skaitytojų, kurie tuos atvirukus gavo.

Vienas iš jų buvo paruoštas japoniškos kompozicijos stiliumi.


Kiti atvirukai buvo su 3D žaisliukais.


Idėja paimta iš čia. Tik originalioje idėjoje naudotas raštuotas popierius, o aš savuosius žaisliukus išmarginau pati.
Beje, čia yra nuotraukos, kaip atrodo 3D žaisliukai eglutei iš veltinio lakštų. O čia yra netgi visas šių žaisliukų gamybos būdas. Jau beveik ruošiuosi juos gaminti kitoms Kalėdoms. :)

Mano vąšeliu nertas snaiges jau matėte Kalėdiniame sveikinime.


Dar vienas darbelis - žaisliukai eglutei iš veltinio lakštų ir įvairių juostelių, akmenukų.Teko gerokai pasidarbuoti karštais klijais, bet man patiko. :)



Galiausiai, taip atrodė mano supakuotos valgomos dovanėlės - saldainių dėžutės.Apie jų sudėtį jau rašiau anksčiau - Kalėdiniai saldumynai skanumynai. Tik šį kartą slyvas šokolade pakeičiau į Brigadeiro branco [apie šiuos saldainius parašysiu artimiausiu metu].


Gražios buvo šventės. O dabar iki kitų kokių švenčių atsipūsim. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą