2012 m. birželio 14 d., ketvirtadienis

Tinklaraštininkų diena ir vanilinis plombyras

Šiandien tarptautinė tinklaraštininkų diena. Tad visus tokius, kaip aš, rašytojus sveikinu šios šventės proga!  Nors ir neberašau kiekvieną dieną (kaip buvo pačioje mano blog'o gyvavimo pradžioje), bet darau tą su malonumu ir tikiuosi, kad entuziazmas ir toliau neišblės. Kad tik laiko užtektų.

Piešinys iš čia: Business2community.com
O šios dienos proga visiems dovanoju skaniausių pasaulyje ledų - riebaus vanilinio plombyro - porciją.


Gal nuotrauka ir ne pati geriausia, bet skonis viską atperka. :) O ir pagaminti labai paprasta. Apie šiuos ledus sužinojau iš draugės, kuri šių ledų recepto nuorodą iš interneto atsiuntė kaip tik tada, kai aš jai papasakojau, kad kurį laiką tenka atsisakyti visų pieno produktų. Perskaičiau tą receptą ir kuriam laikui pamiršau. Bet kai jau į mano racioną vėl grįžo pieno produktai, pabandžiau šiuos ledus pasigaminti. Ką galiu pasakyti - tai ledai, pagaminami per 5 minutes. Jokių žalių kiaušinių, jokių ledų gaminimo mašinų, jokių permaišymų, kaip gaminant kitus ledus. Paprasta kaip 2x2. :)
Beje, tokių panašių ledų (tik su sausainiais) receptas yra ir naujame Lietuvos maisto tinklaraštininkų elektroninio žurnalo °C numeryje.

Sudėtis:
400 ml riebios grietinėlės
Pusė indelio kondensuoto pieno
Vanilės ekstrakto

Paruošimas:
Išplakti grietinėlę iki standžių putų. Į ją supilti kondensuotą pieną, sudėti vanilę ir dar šiek tiek paplakti. Paruoštą masę supilame į plastikinį indą ir dedame į šaldymo kamerą. Kai sustingsta, griebiam šaukštą ir skanaujam. [Aš ledus šaldau per naktį.]
Skanaus! 

P.S. Ledų konsistencija gaunasi tokia, kaip ir pirktinių ledų. O svarbiausia, kad skonis natūralus, be jokių priedų E. Ir po tokių ledų (plombyrai man skaniausi) jokių pirktinių ledų nesinori.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą