2011 m. lapkričio 20 d., sekmadienis

Užtepėlė su tunu

Šiandien buvo puiki diena vežimėlio stumdymui. Negaliu patikėti, kad lapkričio antroje pusėje vis dar žaliuoja žolė, kai kurie medžiai dar su lapais, o termometro stulpelis pakyla iki +11 laipsnių. Ruduo nesibaigia, ir aš tuo labai džiaugiuosi. Ta proga šiandien kepiau labai paprastą tortą su persimonais. Kadangi jis dabar ilsisi šaldytuve ir laukia mano ryto pusryčių, tai jo receptą parašysiu rytoj. 

O šį vakarą siūlau užtepėlę su tunu. Paprastas receptas, kai norisi kažko labai greitai paruošiamo ir pakankamai sotaus užkandžio. Manau, šią užtepėlę puikiai galima patiekti ir netikėtai užsukusiems svečiams. Žinoma, jei savo "sandėliukuose" (t.y. spintelėse, lentynėlėse ir kitose virtuvės vietose) turit reikiamų produktų. Mano sandėliukas nuolat papildomas, tad sudėjau, ką turėjau, ir rezultatas man patiko. :) 



Sudėtis:
Skardinė tuno aliejuje
Skardinė žaliųjų alyvuogių (aš naudojau alyvuoges, įdarytas tunu - dažniausiai tokios pasitaiko mano sandėliuke, bet šiam patiekalui puikiai tinka ir neįdarytos alyvuogės)
2 šaukštai majonezo
Mažas svogūnas
70 g sūrio "Brinza"
Pipirai
Moliūgų sėklos

Paruošimas:
Visus produktus, išskyrus moliūgų sėklas, sudėti į virtuvinį trintuvą (kombainą ar kaip jį ten kitaip pavadinti) ir sutrinti iki vientisos masės. Įberti šiek tiek pipirų ir išmaišyti. Druskos nebėriau, nes sūris ir alyvuogės suteikia pakankamai sūrumo. 
Moliūgų sėklas apkepinti. Užtepėlę patiekti su juoda duona ir kepintomis moliūgų sėklomis. Skanaus pasiskanavimo!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą