2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

Kriaušių užkandis

Šiandien receptas bus labai paprastas. Apskritai mėgstu paprastus ir gana greitai pagaminamus patiekalus iš produktų, kurie dažniausiai jau guli šaldytuve. Tiesa, kartais užplūsta nuotaika, kai norisi pagaminti kokį ypatingą tortą, ir net susirašau, kokių produktų jam reikia nusipirkti, bet dažniausiai sukuosi su tais produktais, kurie yra mano sandėliuke ir šaldytuve. Užtenka ir ten esančių produktų skonių variacijoms. :)

Šį kartą mano fantaziją įjungė gana nemenkas kiekis kriaušių iš tėvų sodo. Žiūrėjau aš į vis sirpstančias kriaušes ir galvojau, ką tokio su jomis padaryti. Uogienės nesinori, kompotą jau viriau. Dar liko pyragai, bandelės (beje, artimiausiu metu pasidalinsiu ir šiais receptais). Bet norisi ir kažko originalaus, ne saldaus. Galvojau, galvojau... Ir sugalvojau! Užkandis puikiai tinka su liesa mėsa ar prie taurės balto vyno. Taigi... 

Sudėtis: 
Kriaušės
Alyvuogės žaliosios (galima naudoti įdarytas alyvuoges - aš mėgstu su tunu ar lašiša)
Nedidelis svogūnas
Kietasis sūris

Paruošimas:
Kriaušes nulupti, išimti sėklas,supjaustyti. Mano kriaušės buvo nedidelės, todėl pjausčiau ketvirčiais, bet didesnes kriaušes reikėtų pjaustyti mažesniais gabalėliais ar gana storomis riekelėmis. 
Ant kriaušių užbarstyti šiek tiek mėgstamų prieskonių – aš naudojau prieskonius, kuriuose yra šiek tiek česnako. Ant kriaušių dėti labai plonai pjaustytas svogūno riekeles, per puse perpjautas  alyvuoges ir užbarstyti tarkuotu kietuoju sūriu. Kišti į įkaitintą orkaitę ir kepti, kol sūris įgaus gražų rusvą atspalvį. Skanaus! 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą