2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

Jei būčiau knyga, būčiau...

Nesu didelė knygų skaitytoja, tačiau perskaičiusi apie Manoknyga.lt organizuojamą konkursą, susimąsčiau, tai kokia gi knyga aš būčiau. Visi romanai, detektyvai ir kiti grožinės literatūros atstovai iškart atkrito. Nee.. istorijų raizgalynės ne man. Būti knyga iš mokslinės literatūros skilties? Nee... gal kitą kartą. Iš knygų, kuriomis norėčiau būti, sąrašo išbraukiau ir visus atsiminimus bei biografijas. Kai kas sako, kad tai išplėstinės žurnalo "Žmonės" versijos, o aš sakau, kad reikia gyventi savą gyvenimą, o ne cekavintis, kaip kas anksčiau gyveno. Galiausiai, nutariau, kad vis dėlto knygyne man artimiausia yra kulinarinių knygų lentyna. O iš ten turbūt išskirčiau dvi knygas.

Pirmiausia, pagalvojau apie "Culina Mundi". Būti daugiau nei tūkstančio puslapio storumo knyga ne kiekvienas gali. O ir šiaip koks lobynas turėtų būti į tiek daug puslapių sudėta. Bet kita vertus galvoju, kad viso pasaulio neišragausi, tad žiūrėti į 4000 nuotraukų ir tiesiog leisti seilėms tekėti reikalauja per didelės valios ir kantrybės.

Taigi mano pasirinkimas: būčiau "Skonio žinynas". Kulinarinė knyga be paveikslėlių. Tai - iššūkis. Juk vyrauja nuomonė, kad kulinarinio blog'o niekas neskaitytų, jei jame nebūtų nuotraukų, o čia storiausia knyga ir be paveikslėlių. Hmmm... bandom.


Užsimerkiu ir įsivaizduoju, kaip nerealu žinoti, kas su kuo derinama ir kokie įdomūs gali būti skoniai išgaunami tiesiog kartu valgant tam tikrus produktus. Burokėliai ir cinamonas? Braškės ir raudonieji svogūnai? Plombyras su baziliku?

Tai tikras lobis eksperimentuojant virtuvėje. Aš noriu būti šita knyga. O kokia knyga būtumėte jūs?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą