2012 m. rugpjūčio 31 d., penktadienis

Blog'ų (tinklaraščių) diena

Kadangi šį rytą gavau sveikinimą blog'ų dienos proga, tai nutariau, kad ir savo visus skaitytojus reikia ta proga pasveikinti.


Birželį švenčiam tinklaraštininkų dieną, o dabar štai ir pačių blog'ų diena. :) Sveikinu save ir visus savo blog'o skaitytojus! Et, kiekviena diena kaip šventė.

Šaunu, kad skaitote mano tinklaraštį. Gaila, mažai komentuojate, bet pagal statistiką tikrai matau, kad ne tik mano šeimos nariai čia užsuka. Ačiū, kad perskaitote mano pamąstymus, ačiū, kad gaminat pagal mano receptus. Galbūt aš ir nemoku fotografuoti savo pagaminto maisto taip, kaip tą daro kitų lietuviškų maisto blog'ų rašytojos, bet nuo to patiekalai netampa blogesnio skonio. :) Žinoma, norėtųsi daugiau laiko atrasti rašymui, bet kol kas yra kaip yra.

Taigi tikiuosi, kad dar daug daug bus ir tinklaraštininkų, ir tinklaraščių dienų, kurias galėsiu švęsti kaip šio blog'o rašytoja. :)

Geros nuotaikos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą